۴ پاسخ

من از داروخانه دکتر بینایی ، خیابون زند گرفتم

من که کرمانشاه هستم از داروخانه گرفتم

از دکترت نپرسیدی؟
من بهداشت بهم گفت باید بری سازمان غذا و دارو درخواست بدی بگیری البته من شیراز نیستم

مگه بهداشت بهت نگفت از کجا بگیری

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دلارام🩷 مامان دلارام🩷 هفته چهلم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی