۳ پاسخ

اصلا خوب نیست من شخصا تحت هیچ شرایطی نمیدم این کیک و بیسکوییتا پر از شکر و تخم مرغ و شیر های تاریخ گذشتس

مزخرف ترین چیز برای بچه ها بیسکوییت مادره اصلا نده که اگر به شیرینی عادت کنه و خوشش بیاد دیگه هیچی نمیخوره و بدغذا میشه

آره خوب نیست
خاصیت غذایی هم نداره
چیه بیسکویت از الان به بچه بدی عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی