۷ پاسخ

الان نده بذار از ۸ ماهگی‌‌بده
که غذاهای دیگه رو‌بچشه به شیرینی عادت نکنه
بعدش بده

من میدم

کلا ک ارزش غذایی نداره

اصلا خاصیت غذایی نداره و صرفا شکم پر کنه

ب نظر منم ندی بهتر چون سیر کنندس بچه دیگ اشتهای کمتری ب غذا نشون میده

میگن ندین که شکر و مواد نگه دارنده داره

واسه یه وعده یا میان وعده بده

سوال های مرتبط

مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی