۴ پاسخ

میشه داد ولی پر از افزودنی و شکر مصنوعیه
تو چند تا مقاله نوشته بود بیسکویت ها باعث اختلال خواب و اختلال رشد میشن !

بیشکوییت مادر هیچ خاصیتی نداره فقط شکر واسه بدن بچه میکنی

فقط باید توی آب یا شیر نرمش کنی

نه عزیزم میشه داد

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۸ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی