از کی میشه بیسکویت مادر داد؟

۳ پاسخ

نده ارزش غذایی نداره
سیری کاذبه میاره
میل و اشتهای بچه رو کم میکنه
من پوره سبزیجات و شروع کردم

ارزش غذایی نداره اصلا که بدی چیز مهمی نیس

من ک خیلی وقته میدم ب عنوان میام وعده و اگ جایی بودم تو کیفم همیشه هست بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی