۶ پاسخ

ارزش غذایی نداره قنده همش
منسوخ شده نده

من بیسکوییت با موز بهش میدم

ندی بهتره

بجاش میوه و حریره و سوپ بده شیرموز بده بدرد نمیخوره بیسکوییت

نده بهش عزیزم به جاش سرلاک بخر براش

بهتر ندی چون ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی