۳ پاسخ

میگن زیر یکسال اصلا ندید

اول یدونه خیس کن بده کمی ببین میخوره بده
یکیم فرنی
آر برنج
آب
بزار بپزه بعد شیر قاطی کن بده بخوره

ببین داخل بیسکوییت کلی چیز هست ک هنوز تست نکردی من دادم دخترم خونه ریخت

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی