مامانا از کی میشه بیسکویت مادر بدیم؟

۶ پاسخ

من که از پنج ماهگی دادم، چون مواد مغذیش مثل قدیما خوب نیست من با شیر مامان قاطی میکنم میدم پسرم خیلیم دوس داره شاید هر سه یا چهار روز یبار میدم

بیسکوییت مادر هیچ ارزش غذایی ای نداره برای نوزاد! اگه میخای بیسکوییت بدی بیسکوییتای مخصوص نوزاد هست که ارزش غذایی بالایی داره

شیر ماجان

ارزش غذایی ندارع

بیسکوییت مادرندی بهتره
هم شکرداره هم افزودنی

گلم میگن بسکویت مادرخوب نیست افزودنی داره

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی