مامانا از کی میشه ب بچه بیسکویت مادر بدیم؟

۵ پاسخ

دکتر پسر من گفت از ماه دیگه میتونی روزی یدونه بدی
ولی خوب من نمیخوام بدم چون خاصیتی نداره

من سه بار اونم با کلی فاصله بهش دادم
اما خب ارزش غذایی نداره دخترمم خیلی خوشش نیومد
دیگه ندادم بقیشو خودم خوردم😅

بیسکوییت مادر اصلا خوب نیست همش افزودنیه

من از شش ماهگی دادم
ولی هفته ای یه بار اونم خیلی کم

یکسالگی ب بعد

سوال های مرتبط

مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی