خانوما بیسکویت مادر ازچه ماهگی باید داد

۳ پاسخ

چیز شیرین بدین ذائقش کلا میره سمت شیرینی و اینکه اصلا مناسب نیست🫠

من از الان هر چندروز یبار تو شیرش له میکنم و‌میدم

فکر کنم از ۶ ماهگی که غذای کمکی شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری