۳ پاسخ

بیسکویت مادر هیچ ارزش غذایی نداره باعث میشه گوارش بچه بهم بریزه

نه هیج ارزش غذایی نداره ندیش بهتره
بعدم غذاذکمکی از ۶ ماهگی باید داد

اصن چیز خاصی نیست
همش صنعتی و مواد نگهدارنده داره
چیز طبیعی بده براش هم مقوی هم مفید

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی