نه بابا چیه اصلا ارزش غذایی نداره
اره عالیه
نه ولی دوستم میگه با چایی قاطی میکنه به بچش میده😅😅بش گفتم وای نه نده بش حداقل با شیر بده.بعد به مامانم گفتم دوستم چقد بی فکره بیسکوییت مادر با چایی میده به بچه ۶ ماهه.مامانم گفت شمارو هم من اینجور بزرگ کردم🫠🫠🫠🫠
اره ولی هرازگاهی
نوووچ علاوه بر اینک ارزش غذایی نداره حساسیت داره نمیتونم بدم
از چند هفته میتونیم بدیم
نه ارزش غذایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.