بیسکویت مادر به بچه میدین؟

۷ پاسخ

نه بابا چیه اصلا ارزش غذایی نداره

اره عالیه

نه ولی دوستم میگه با چایی قاطی میکنه به بچش میده😅😅بش گفتم وای نه نده بش حداقل با شیر بده.بعد به مامانم گفتم دوستم چقد بی فکره بیسکوییت مادر با چایی میده به بچه ۶ ماهه.مامانم گفت شمارو هم من اینجور بزرگ کردم🫠🫠🫠🫠

اره ولی هرازگاهی

نوووچ علاوه بر اینک ارزش غذایی نداره حساسیت داره نمیتونم بدم

از چند هفته میتونیم بدیم

نه ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط