۷ پاسخ

من گااااااهی اوقات میدم دستش خودش میخوره ولی حواسم بهش هست

نه بابا همش شکر هست من بیسکوئیت هوناپ میدم مخصوص کودکه

ارزش غذایی نداره قندشم زیاده نمیدم

نه عزیزم
همش قند و شکر مصنوعیه

اررش غذای نداره

نده همش افزودنیه

نه نمی‌دم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی