سلام مامانا بیسکویت مادر به بچه هاتون میدین ؟؟

۱۲ پاسخ

من با شیر قاطی میکنم بهش میده مزه سرلاک میده

من هفته ای دوبار میدم بهش

اره من میدم ، اینکه میگن شکر ‌نمک نده یچیزه مسخرس، همه چی کمش ایرادی نداره

جدیدا میدم
تو سن بچه شما ندادم

اصلا.

من نمیدم راستش
کلی شکر و اینا داره

نه خیلی زوده برای این همه شکر و مواد افزودنی و روغن قنادی و اینا...

زیر یکسال هر مدل شکر و نمک و مواد شیرینی ممنوعه 🙂

من شیرخشک و با بیسکویت مادر قاطی میکنم میدم بهش خیلی دوس داره و میسازه بهش

نه نمیدم

امیدوارم که ندم بهش

اینقد خوشمزه س خودمون میخوریم🤪

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی