من با شیر قاطی میکنم بهش میده مزه سرلاک میده
من هفته ای دوبار میدم بهش
اره من میدم ، اینکه میگن شکر نمک نده یچیزه مسخرس، همه چی کمش ایرادی نداره
جدیدا میدم
تو سن بچه شما ندادم
اصلا.
من نمیدم راستش
کلی شکر و اینا داره
نه خیلی زوده برای این همه شکر و مواد افزودنی و روغن قنادی و اینا...
زیر یکسال هر مدل شکر و نمک و مواد شیرینی ممنوعه 🙂
من شیرخشک و با بیسکویت مادر قاطی میکنم میدم بهش خیلی دوس داره و میسازه بهش
نه نمیدم
امیدوارم که ندم بهش
اینقد خوشمزه س خودمون میخوریم🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.