خانوما بیسکویت مادر میشه به بچها داد؟

۵ پاسخ

گهگاهی اشکال نداره

اره میشه

نه ارزش غذایی نداره و اینک اگ اونو بدی دیگ میلش به غذاهاش نمیکشه چون شیرین نیست و بدغذا میشه بچت

نه نمیشه

نه شکر داره

سوال های مرتبط

مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی