۵ پاسخ

بیسکوییت تا ی سال ممنوع و هیچ ارزش غذایی نداره

اره عزیزم دکتر گفته بود به پسرم میتونه بخوره آب جوش بزن بهش نرم بشه با قاشق بده بخوره😍

فکر کنم خوب نباشه زیاد چون قندش زیاده و ارزش غذایی نداره

بیسکوییت مادر و سرلاک هیچ ارزش غذایی نداره

من ب بچم میدم ولی ن ۶ماهگی حدود۱۰ماهگی گلم ک ب طعم شیرین عادت نکنه

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی