بیسکوییت تا ی سال ممنوع و هیچ ارزش غذایی نداره
اره عزیزم دکتر گفته بود به پسرم میتونه بخوره آب جوش بزن بهش نرم بشه با قاشق بده بخوره😍
فکر کنم خوب نباشه زیاد چون قندش زیاده و ارزش غذایی نداره
بیسکوییت مادر و سرلاک هیچ ارزش غذایی نداره
من ب بچم میدم ولی ن ۶ماهگی حدود۱۰ماهگی گلم ک ب طعم شیرین عادت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.