۳ پاسخ

بزار بایکم آب که بپزه بعدش باآب خودش باپشت چنگال له کن بده بخوره

یدونه سیب سالم و بی لک رو پوست بگیرین و دونه هاش رو جدا کنید با یه کوچولو آب درش رو ببندین بزازین بپزه نرم بشه .من یه چوب دارچین خیلی کوچولو هم میندازم توش. بعد که نرم شد با میکسر له کن یه کم شیرمادر یا شیرخشک هرشیری که بچه میخوره بهش اضافه کن بده بخوره

سیب زمینی یا درختی؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی
مامان نیما ویهان مامان نیما ویهان ۱ سالگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی