۳ پاسخ

من یه روزدرمیون میان وعده نصف موزباسیب رنده شدم نصف بیسکویت مادرباگردواسیاب شده میدم میخوره

بیسکویت در هفته یکی دوبار بده زیاد نده ..

بیسکویت سرلاک بده بعنوان میان وعده یعنی عصرا.وگرنه هیچ بیسکویتی ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی