سلام بچه ها کسی حاملگی پوچ بوده چ علامی داشتین

۱ پاسخ

برای چی به پوچ فکر میکنی عزیزم؟ الکی استرس نده به خودت. من چون بتام به نسبت هفته‌م خیلی زیاد بود دکتر برام سونو نوشت که پوچ نباشه. الحمدالله همه چی خوب بود. اگه چیز مشکوکی میبینی برو سونو وگرنه الکی فکر بد نکن

سوال های مرتبط

مامان به امید الله مامان به امید الله هفته شانزدهم بارداری
مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری