خانمها یی ک بارداری پوچ داشتین علائمتون چی بوده؟

۲ پاسخ

من بارداریم پوچ نبود ۸هفته رفتم دکتر گفت قلبش ضعیفه هفته بعدش رفتم سونو گفت قلبش ایست کرده
اما هنوزم سقط نشد بیمارستان گفت یه سونو دیگه باید انجام بدی بعد سقط کنیم فردا نوبت سونو دارم یه هفتس ازاسترس دارم میمیرم نمیدونم چی در انتظارم هست 😔

بتام کم رشد میکرد و در سونوگرافی فقط ساک حاملگی داشتم علایم داشتم ولی یهو همش از بین رفت رشدش متوقف شد و بعدش خودش سقط شد تو ۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان به امید الله مامان به امید الله هفته هفدهم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری