خانما هزینه آزمایش گلوکز چندمرحله چقدره؟

۱۳ پاسخ

تامین اجتماعی بیمارستان دولتی هم نرفتم

من بهداشت رایگان

من با بیمه 370 دادم

بهداشت نوشت،اون مرکزی که رفتم کلا رایگان بود

از من‌ شد۴۰۰

براي من با يه ازمايشاي تكميلي ديگه شد ٣٥٠٠

من انجام دادم 230 تومن شد

من بدون بیمه 540تومن

هزینش برا من شد ۱۵۰۰

تو بیمارستان آزمایش دادم شد 17 تومن بعد پودر و آب معدنی خریدم 85 تومن

نمیدونم والا من همش با بیمه ازمایشامو دادم ، همشون برام درحد 20 هزارتومن میوفتاد

ازطرف بهداشت بری رایگان

۳ الی ۴ مرحله

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی