خانما میگم هزینه ازمایش گلوکز چقدره تازگیا کیا رفتن؟

۷ پاسخ

چهار مرحله‌ای با ازمایش تیروئید و عفونت و کم خونی شد920

من با بیمه ۴۵۰تو اخرای اردیبهشت رفتم آزاد ۱میلیون نیم بود سه مرحله ای بود مال من

آزاد500تومنه

عزیزم من دو روز پیش رفتم حدود 500

ارزونه با بیمه شد ۳۰ تومن

آزمایشگاه های آزاد هم نهایت ۵۰۰ تومن

بهداشت رایگانه

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی