قنداق چسبی چقدر کاربردیه؟

۷ پاسخ

من هنوز استفاده نکردم
اما طبق نظر پزشک چسبی گرفتم
گفت استاندارد ترین حالته ، هم بچه تکون نمیخوره خودش رو بیدار کنه هم اینکه مثل قنداق های سنتی زانو و پاهاش خط‌کشی کنار هم قرار نمی‌گیره که براش مشکل ساز بشه
پای بچه باید بتونه خم و راست بشه

کدومارو میگی دقیقا عکسشو بزار

عکسشو بذار بگیم

خیلی خوبه . بچه راحت می‌خوابه

بنظرم برای بچه های زمستون بهتره
اخه گرمن اونا انگار

من هم قنداق چسبی گرفتم هم معمولی…بنظرم خیلی کاربردیه برای ماه اول مخصوصا

بنظرم خیلی چون دستو پاش تکون نمیخوره اروم میخوابه من شنیدم برا ختنه هم خوبه کمتر اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری