قنداق چسبی بگیرم یا قنداق پارچه ای

۹ پاسخ

چسبی بگیر

یه مامانی میگف چسبی اصلا بدرد نمیخوره

من هر دو رو دارم
ولی به نظرم چسبی راحت تر باشه

چسبی فوق العادست

هم پارچه ای بگیر هم چسبی . چون چسبی برای روزای اول خیلی بزرگه من با اینکه پسرم تپلی بدنیا اومد بازم براش بزرگ بود چسبی

به نظر من هردو لازمه من سر بچه اول از هر دو استفاده کردم قنداق چسبی خیلی راحت و خوب بود بچم راحت میخوابید قنداق معمولی هم خوب بود

جفتش بعد ببین نی نی با کدوم راحتتره

من پارچه ای گرفتم با بندش ..چسپیده زودخراب میشه ولی بستنش راحت تره بنظرم

من هر دو رو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان الوچه مامان الوچه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمان👼🏻🩵 مامان رادمان👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی