قنداق چسبی خوبه یا پارچه چهارگوش؟؟

۲ پاسخ

توی این هوای گرم قنداق نکنی بهتره

من هردوشو دارم هردوش خوبه اما الان ک هوا گرمه پارچه بهتره ک پاهاشون بیرون باشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی