مامانا قنداق چسبی خوبه؟

۱ پاسخ

برای بچه تازه ب دنیا اومده یکم سایزاشون بزرگه
ولی واسع دوسه ماهگی خیلی خوبه مخصوصا تو سرما باشه...

سوال های مرتبط

مامان الوچه مامان الوچه ۱۰ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی