من جفتشو گرفتم ولی چسبی فقط یه بار استفاده کردم به نظرم کاربردی نیست سنتی بهتره هرشب قنداقش میکنیم تا صبح میمونه
سنتی کاربردی تره ولی اگ کمکی نداری و نابلدی چسبی هم خوبه
ما چسبی گرفتیم بچم وزنش کم بود موقع تولد
بچه قل میخورد میومد پایین قنداق براش بزرگ بود اما الان یکماهو نیمشه الان اندازش شده و خیلی خوبه بنظرم
تا قبل از این دور پیچ میپیچیدیم دورش بدون بند قنداق اینا چون حس خفگی بم میداد 😂
چسبی ها بعد به مدل کوچیک میشه بچه پاش توش جمع میشه
من هم چسبی گرفتم هم سنتی آخر سر هم با پتو دور پیچ میبندمش راحت تر میخوابه
من سنتی گرفتم بهتره
من چسبی گرفتم
من چسبی از این گوگولیا گرفتم🤣
من جفتشو گرفتم
سنتی بهتره
من سنتی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.