۱۱ پاسخ

من جفتشو گرفتم ولی چسبی فقط یه بار استفاده کردم به نظرم کاربردی نیست سنتی بهتره هرشب قنداقش میکنیم تا صبح میمونه

سنتی کاربردی تره ولی اگ کمکی نداری و نابلدی چسبی هم خوبه

ما چسبی گرفتیم بچم وزنش کم بود موقع تولد
بچه قل میخورد میومد پایین قنداق براش بزرگ بود اما الان یکماهو نیمشه الان اندازش شده و خیلی خوبه بنظرم
تا قبل از این دور پیچ میپیچیدیم دورش بدون بند قنداق اینا چون حس خفگی بم میداد 😂

چسبی ها بعد به مدل کوچیک میشه بچه پاش توش جمع میشه

من هم چسبی گرفتم هم سنتی آخر سر هم با پتو دور پیچ میبندمش راحت تر میخوابه

من سنتی گرفتم بهتره

من چسبی گرفتم

من چسبی از این گوگولیا گرفتم🤣

من جفتشو گرفتم

سنتی بهتره

من سنتی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان رادمان👼🏻🩵 مامان رادمان👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان الوچه مامان الوچه ۱۰ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری