خانوما قنداق چسبی بگیرم یا نیاز نیست؟

۱۰ پاسخ

من برای بچه اولم چسبی نگرفتم اونجوری بود خیلی هم خوبه عاشق اون لحظه ای هستم که وقتی باز میکنی به خودش کش میده کل خستگی آدم در می‌ره😂

من خریدم برای شبا بخواد بخوابه میبندیش که راحت تر بخوابه و خیلی هم تنگ نیست که اذیت بشه بچه

بگیر لازم میشه عزیزم

منم چسبی خریدم خیلی گوگوله

من کلا قنداق نمیخوام بگیرم

من چسبی خریدم گفتم باشه حداقل لازم شد باشه خیلی خوبه خواهرم گفت

بجای یکی دو‌ تا بگیر قنداق چسبی خیلی عالیه خیلی جمعوجوره

من بچه اولمو قنداق نکردم یکم پشیمونم اینو چسبی گرفتم
آخه تو خواب میپرن بیدار میشن خوابش اصلا خوب نبود ببینم این چطور میشه

من از همین بندی ها گرفتم برای مواقعی ک واکسن میزنه خوبه

من پارچه ای گرفتم و تا سه ماهگی با قنداق می‌خوابید خوابش هم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان آلوچه مامان آلوچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد