سلام مامانا خوبین بنظرتون قنداق چسبی خوبه بگیرم

تصویر
۹ پاسخ

من گرفتم عزیزم میگن راحت تر میخوابه

اره خیلی خوبه حتما بگیر

منم خریدم بنظرم خیلی خوبه

من گرفتم، واسه دو سه ماه اول خیلی خوبه میگن اولش چون بچه دست و پای خودشو نشناخته هنوز تکون ک میده میترسه میپره از خواب ولی با قنداق چسبی راحت میخوابه

من گرفتم میگن خوبه

من قدیمی گره ای هارا دارم از بچه اول زیادم استفادا نوردم شاید نهایتا سه یا چهار بار

آره من داشتم خوب بوده
فقط یه ایراد داره، اون هم اینکه اگه بچه خواب باشه و بخوای بازش کنی صدای چسبش ممکنه بچه رو بیدار کنه 😶😁
ضمنا حواست باشه اینها سایزبندی دارن، اگه میخواهی همون اوایل استفاده کنی سایز کوچیک بگیر

من میخواستم بگیرم فروشنده گفت بذار ببین بچه ات اگه شب آرومه نگیر ولی اگه از اینایی بود که هی از خواب میپره بخر

والا من دوروز پیش یکی سفارش دادم
بنظرم بدبد بخوره

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زنبورک مامان زنبورک هفته سی‌وهفتم بارداری