۱۳ پاسخ

قنداق فرنگی به درد نمیخوره واسه بچه هایی خوبه که پاییز و زمستون به دنیا میان بچه منم اردیبهشت به دنیا میاد فقط آغوشی خریدم با یه پتو دورپیچ

سلام عزیز وقتتون بخیر

تاپیکامو ببینید 🌷

دوخت روانداز موسلین

این رنگ و مدل برای پسر بد میشه؟؟

خیلی خوشگلن مبارکه

چه خوب قشنگ بزرگه

لازممون نمیشه ب نظرم چون تو زمستون نیستیم

پیج داره؟؟
میشه بپرسم چند گرفتی؟؟

مبارک دخترنازت باشه
میشه لطفا بگی از کجا خریدی؟ خیلی قشنگه

چه نازه چند خریدی؟

خوبه خوشگله بنظرم اونا اضافه س

مبارکش باشههههه

تاپیکام ببین گلم🥰😍

چه نازه❤️👧🏻😍

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی