۷ پاسخ

من دورپیچ گرفتم فقط باهمون میپیچمش

منم هردوتاش گرفتم ببینیم کدومش به کار میاد

منم بندی گرفتم اطلاعی از چسبی ندارم

من بندی گرفتم ولی شاید چسبی هم بگیرم

من بندی گرفتم ولی میگن چسبی راحت تره

چسبی راحت تره

هیچکدوم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان رادمان👼🏻🩵 مامان رادمان👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری