مامانا میشه به فرهان بستنی بدم؟

۵ پاسخ

هر موقع میدی بذار بستی یخش باز بشه بعد یه قاشق کچولو بدش گلو درد نشه عزیزم

نه اصلا بستنی ممنوع هس

نه تا ۱ سالگی

من میدم ولی خیلی کم در حد

نده ک گلو درد میشه

سوال های مرتبط

مامان آرشا🫀🫀 مامان آرشا🫀🫀 ۱ سالگی
مامان دلوین 💗 مامان دلوین 💗 ۱ سالگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۶ ماهگی