سلام مامانا میشه به بچه بستنی یدیم

۴ پاسخ

حداقل تا یک سالگی نده ولی من خودم تا دو سال نمیدم

بستنی میوه ای بده

نه میگن تا دوسال ندید

اره من از ۹ ماهگی دادم دکتر گفت بده ایراد ندارع

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۲ سالگی
مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 ۲ سالگی