دخترا سرکلاژ درد داره بعد عمل ؟؟؟

۶ پاسخ

دکترت گفته باید سرکلاژ بشی؟

ببخشید برا چی سرکلاژ کردید ؟

نه اصلا...بعد بهوش اومدن یه دل درد خفیف داری که بهمون گفتن کمپوت هامون بخوریم و بریم سرویس...دیگه بلند شدیم خوب خوب بودیم..ده دقیقه راه رفتیم که ببینن لک یا ابریزش نداشته باشیم و مرخص شدیم

نه هیچی حس نمیکنی من هنوزبیمارستانم

منم اصلا دردی نداشتم و هیچی حس نکردم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادوین و فندق مامان رادوین و فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری