مامانایی که سرکلاژ کردن بیهوش میکنه یا بی حس
درد داره؟
بعد عمل چی

۱۳ پاسخ

من بی حسی نخاعی بودم‌دکترم‌گفت بیهوشی برا بچه ضرر داره کلا ۵ دقیقه شد

من بی حسی از کمر گرفتم...

بیهوش میکنن بعدش هم درد نداره یکم لکه داری

بی هوش میکنن من بعدش خیلی درد کشیدم بدن هرکس فرق میکنه

بیهوش
خیلی راحتههههه

کن بی حسی کمر گرفتم. اصلانم درد نداشتم. بعدش ک اثر بی حسی رفت کم درد داشتم ولی دیگه استراحت مطلق شدم چون تو هفته ۱۶ طول سرویکس ۲۸ بود عملم کرد

اصلا نترس عااااالیه خیالتم راحت تره اصلنم درد نداره من همش شکم درد داشتم مث درد پریودی سرکلاژ کردم راحت شدم

الان طول سرویکس تون چند هست؟

عزیزم علائمی که داشتی چی بوده که مجبور شدی سرکلاژ بشی 🥺

طول سرویکس چند بود که می‌آید سرکلاژ بشید

بیهوش عزیزم من هفته 18انجام دادم اصلا هم درد نداره فقط رعایت کن بعدش و تا چند روز سرپا نمون و اینکه دکتر من میگه یه بالشت بذار زیر باسنت زیر سرت چیزی نذار تا بچه فشارش از روی بخیه برداشته بشه و بیاد بالا

مگه طول سرویکس شما چند هست که سرکلاژ میکنید؟

سلام بیهوش میکنن بعدش درد نداره فقط خیلی کوچولو لکه بینی داری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد