عزیزم من پنج روزه سرکلاژ شدم ، دردش قابل تحمله و فقط در حد ۱۵ دقیقه بعد هوشیاریه ، من بیهوش شدم و بیست دقیقه عملم طول کشید ، بعدش تا دو سه باری که میری سرویس ادرارت سوزش دارع و چند روز آب خون ازت میاد البته خیلی خیلی کم ، مهمترین کار استراحت و مراعات کردنه که دوستان بهش اشاره کردن
عزیزم منم سرکلاژ شدم با بیحسی از کمر بود هیچ ازیتم نشدم الانم خوبم 6ماهم
عزیزم اصلا درد نداره
بیهوش میشی و کارت انجاممیشه
بدشم یه درد در حد پریودی
خیلی نیست عزیزم
فقط بدش مراقبت کن
یبوست نگیر اصلا
توالت فرنگی استفاده کن
رابطه نداشته باش
پله نرو و استراحت داشته باش
نه درد نداره، بیهوشت میکنن عملشم 10 دقیقه تا یه ربع هستش. عمل راحتیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.