خانما سرکلاژ درد داره؟
چطوریه؟
بیهوش میکنن یا بی حس؟

۴ پاسخ

عزیزم من پنج روزه سرکلاژ شدم ، دردش قابل تحمله و فقط در حد ۱۵ دقیقه بعد هوشیاریه ، من بیهوش شدم و بیست دقیقه عملم طول کشید ، بعدش تا دو سه باری که میری سرویس ادرارت سوزش دارع و چند روز آب خون ازت میاد البته خیلی خیلی کم ، مهمترین کار استراحت و مراعات کردنه که دوستان بهش اشاره کردن

عزیزم منم سرکلاژ شدم با بیحسی از کمر بود هیچ ازیتم نشدم الانم خوبم 6ماهم

عزیزم اصلا درد نداره
بیهوش میشی و کارت انجام‌میشه
بدشم یه درد در حد پریودی
خیلی نیست عزیزم‌
فقط بدش مراقبت کن
یبوست نگیر اصلا
توالت فرنگی استفاده کن
رابطه نداشته باش
پله نرو و استراحت داشته باش

نه درد نداره، بیهوشت میکنن عملشم 10 دقیقه تا یه ربع هستش. عمل راحتیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری