سرکلاژ چطوریه ؟؟باید بری بیمارستان ؟؟هزینه چقدر میشه ؟؟بیهوش میکنن؟؟

۶ پاسخ

برا منم بی حسی زدن بیهوش نکردن، دکتر بیهوشی گفت هنوز چون هفته ۱۸ هستی بیهوشی ممکنه رو جنین تاثیر بذاره

مال کجایی

بستگی به بیمه و این که دکترت چقدر دستمزد بگیره و بیمارستان خصوصی یا دولتی داره، من ۵۰ روز پیش دکتر ده تومن دستمزد گرفت با هزینه های جانبی حدودا ۱۵ شد، بیمارستان دولتی

سرکلاژ دوختن دهانه رحم هست با بیهوشی سبک انجام میشه همون روز هم مرخص میشی بدون درد هست.اره تو بیمارستان انجام میشه .هزینه اش بستگی داره به بیمارستان

من بارداری اولم بیمارستان شخصی سرکلاژ کردم بیمارستان شبی ۵ملیون بود هزینه دکتر خودش ۱۰ملیون سال ۱۴۰۳ بود کامل ۱۹ملیون بود ولی الان بچه دومی ام دکتر بهم گفت هزینه خودم ۴ملیون بیهوش هم ۱میلیون کامل گفت ۶ملیون میشه دکتر شوشتر بهم گفت

ی بیهوشی کوچیک میزنن بعد بخیه هم میزنن چند روز قبل زایمان باز میکنن بخیه هزینش نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی