اره ناشتا باش ک حتما بیهوشت کنن بی حسی اصلا خوب نیس اذیت میشی
واسه من بیهوشی بود بستگی به دکترت داره
تا جایی که سعی داری خواهش کن و ازشون بخواه که بی هوش کنن بی حسی پدرت درمیاد خوب نیست
من بی هوش شدم ولی بودن کسایی که بی حس کنن
من که با بیهوشی بود
منم تازه انجام دادم بیهوشم کردن
بیهوش میکنن راحته
برای من با بی حسی از کمر انجام دادن
برا من بی حسی بود ولی بیشتر بیهوش میکنن
سرکلاژ چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.