مامانا سرکلاژ بیهوش میکنن یا نه درد داره؟ 🥺

۱۱ پاسخ

اره بیهوشی نه بابا هیچی درد نداره فقط باید مراقبتت بره بالا استراحت کنی و سرپا وانستی و توالت فرنگی استفاده کنی

اصلا نترس هیچ حالیت نمیشه بیهوش کم

هم بیهوش هم بی حس نترس عمل سختی نیست توکل کن به خدا

چنده سرویکست

بیهوش میکنن کلا نیم ساعت شد برای من بعدشم هیچ دردی نداشتم فوقش در حد یه آمپول زدن دردش بود اصلا استرس نداشته باش و هرچی دکترت میگه بعدش انجام بده هیچ مشکلی پیش نمیاد

اصلا نمی‌فهمی گلم من بیهوش بودم

چی هست؟ میشه توضیح بدین‌؟

مگه میخای سرکلاژ کنی

چنده سرویکست

اره اتاق عمل بیهوشی ولی بعد ک من امدم بیرون از اتاق عمل کل تختو بهم زده بودم دردم خیلی بود وحشتناک بود برام استرس خیلی داشتم

خواهش با خیال راحت انجام بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی