خانم هایی که طول سرویکس ۲۸بوده
باید سرکلاژ شد؟؟
بیهوش میکنن درد داره؟

۹ پاسخ

بیهوشی داره، بعد به هوش اومدن هم هیچ دردی تو رحم و شکم نداری هیچییی.

نه اصلا درد نداره وقتی بهوش میای درد داری بعدش تو سرم مسکن میریزن برات

من 28بودم سرکلاژ شدم اصلا هم درد ندارد بیهوشی هم انجام میده

عزیزم من بارداری قبلیم ۲۸بودم سرکلاژ کردم تو سونو انومالی .
بنظرم اگه سرکلاژ کنی خیلی بهتره .
من خیلی راضی بودم الان دوباره هم باردارم ،اگه حتی۳۰هم باشه از دکتر میخام که بازم سرکلاژ کنه.
یکم ریسکیه ممکنه تو ماه های آخر بچه سنگینه فشار بیاره به رحم یا لک بینی و استراحت مطلق شی یا خدا نکرده زایمان زودرس

اگررعایت کنی میره بالا
من ۲۶ بود خیلی رعایت نکردم رسید ۲۹ وثابت موند

من ۲۹ دکتر سرکلاژ نکرد گفت زیر ۲۵ سرکلاژ. فقط روزی دوتا شیاف استفاده میکنم و استراحت

بیهوشی درد نداره فقط بعدش یکم موقع نفس کشیدن ته ریت یکم داروی بیهوشی حس میکنی ، مث تنگی نفس میمونه ولی ۲،۳ روز بعد کامل خوب میشی

عزیزم دکتر شیاف نداد بهت ؟ من طول سیروکسم پایین بود شیاف داد الان ۳۴ و هنوز گفت ادامه بده شیاف

من ۲۸بود سرکلاژ نشدم دکترم گفت تا۲۵نشی نمیکنم خداروشکر رفت بالا الان۳۴م

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی