بیهوشی داره، بعد به هوش اومدن هم هیچ دردی تو رحم و شکم نداری هیچییی.
نه اصلا درد نداره وقتی بهوش میای درد داری بعدش تو سرم مسکن میریزن برات
من 28بودم سرکلاژ شدم اصلا هم درد ندارد بیهوشی هم انجام میده
عزیزم من بارداری قبلیم ۲۸بودم سرکلاژ کردم تو سونو انومالی .
بنظرم اگه سرکلاژ کنی خیلی بهتره .
من خیلی راضی بودم الان دوباره هم باردارم ،اگه حتی۳۰هم باشه از دکتر میخام که بازم سرکلاژ کنه.
یکم ریسکیه ممکنه تو ماه های آخر بچه سنگینه فشار بیاره به رحم یا لک بینی و استراحت مطلق شی یا خدا نکرده زایمان زودرس
اگررعایت کنی میره بالا
من ۲۶ بود خیلی رعایت نکردم رسید ۲۹ وثابت موند
من ۲۹ دکتر سرکلاژ نکرد گفت زیر ۲۵ سرکلاژ. فقط روزی دوتا شیاف استفاده میکنم و استراحت
بیهوشی درد نداره فقط بعدش یکم موقع نفس کشیدن ته ریت یکم داروی بیهوشی حس میکنی ، مث تنگی نفس میمونه ولی ۲،۳ روز بعد کامل خوب میشی
عزیزم دکتر شیاف نداد بهت ؟ من طول سیروکسم پایین بود شیاف داد الان ۳۴ و هنوز گفت ادامه بده شیاف
من ۲۸بود سرکلاژ نشدم دکترم گفت تا۲۵نشی نمیکنم خداروشکر رفت بالا الان۳۴م
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.