۳ پاسخ

سلام من گرفتم انشالله استفاده بشه

به نظرم خیلی خوبه بچه یه جا میشینه و غذاشو میخوره نمیخواد بدویی دنبالش

منکه فعلا نخریدم ولی اگر روی میز ناهار میخورید براش بخر لازم میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی