سلام خانما سونو چطوره ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

مایع کم نیست مادرا؟یا من اشتباه میکنم

بنظرم بخاطر مایع آمینوتیک باید مایعات زیاد بخوری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیا و هلیا مامان مانیا و هلیا ۹ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی