خانوما بچه از کی مامانش و میشناسه؟؟

۶ پاسخ

معمولا از سه ماهگی دیگ قشنگ میشناسه

بوی مادر و که قشنگ متوجه میشه وحس میکنه، دیدن هم چندوقت قبل مستند دیدم،که بچه زیرسینه مادر که میره فاصله توصورت مادر هست ومیبینه و اینم از معجزات خداونده 😍

از وقتی ک شکم مادرش هست از صدای قلب و صداش مامانشو می‌شناسه از وقتی هم ب دنیا میاد از بوش می‌فهمه تا سه ماهگی از چهره می‌شناسه غریبی میکنه

دخترم میشناسه قشنگ فقط برامن میخنده

از همون اول که به دنیا میاد. یعنی همه رو تار میبینه مامانشو واضع. بوی مادرو قشنگ میفهمه ومتوجه میشه

از وقتی تو شکمه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی