سلام به نظرتون آنومالی چند هفته برم؟

۶ پاسخ

هجده و دو سه روز

من ۱۸هفتع ۶روز رفتم

من ۱۹ هفته رفتم برای اطمینان

بهترین زمان ۱۸ هفته ۲ یا ۳ روز
ولی از ۱۸ تا ۲۱ هفته وقت هست بری
ولی زود تر نرو
که بچه همه چیزش قشنگ دیده بشه و بفهمی

به من گفتن ۱۸ هفته و دوروز برم

من ۱۷ و ۵روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان سلین وتودلی مامان سلین وتودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری