سلام خانما یه سوال
از شما برا سونو ۳۴هفته چقد گرفتن

۸ پاسخ

280هفته34رفتم

500 اینا

من ۳۵ هفته رفتم ۶۶۵ تومن

قبل عید 341 امروز رفتم سونو 536

از خانه بهداشت کد رهگیری گرفتم رفتم مطب شد ۲۹۰

475با بیمه تامین
وزن بچت چقد بود؟

من چسبندگی وزن و داپلر انجام دادم دومیلیون و دویست شد

۵۶۰ بود اسفند سال جدید شد ۶۷۰

سوال های مرتبط

مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسری و موچی مامان گل پسری و موچی ۲ ماهگی
مامان مینی میم مامان مینی میم هفته سی‌وهشتم بارداری