خانما هزینه سونو وزن چقد گرفتن ازتون

۱۵ پاسخ

هنوز نرفتم

۶۰۰و خورده ای

حدود ۶۰۰ تومن

من ۴۸۰ دادم

740.

۷۳۰.

۳۵۰۰😐 البته داپلر و دهانه رحم هم بود

۷۳۰

۵۰۰ اینا

۶۵۰

والا من یه ۹۰۰تومنی شد

۵۲۰

۹۰۰ تومن

۵۰۰ و خورده ای

650 تومان

سوال های مرتبط

مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری