سلام میشه ازمایشم تفسیر کنید

تصویر
۷ پاسخ

بارداری اولم همینطور بودم هرموقعه ازمایش ویتامین دی میدادم کم بود

البته هیچ دارویی رو بدون تجویز پزشکت نخور .استرس نگیر همه چی خوبه شکرخدا.کمخونی و ویتایمن دی هم با قرص اکی میشه.پسته و گوشت هم بخوری خوبه برای تولید خون

ویتامین دی هرروز دارم میخورم قندم ۹۴ بود نه نوشابه ن شیرینی اصلا نخوردم از قبل از عید

ویتامین د پایین هست .اگ باردار هستید باید روزانه بخورید.هموگلوبینت هم کمه ،باید اهن مصرف کنی .

عزیزم قندتو باید دکتر درباره ش نظر بده شاید قرص هم بهت بده ولی اگه هم نده باید خیلی رعایت کنی شیرینیجات نخوری. ویتامین د هم خیلی خیلی کمه. مگه قرص ویتامین د نخوردی از اول بارداری؟

آزمایش بارداری

میشه یه نگاهی کنید تفسیرش کنید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آنید مامان آنید هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانیس💖 مامان هانیس💖 ۲ ماهگی
مامان ☆کیاناولیانا☆ مامان ☆کیاناولیانا☆ ۱ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری