سونوم خوبه؟بنظرتون وزنش کم نیست؟

تصویر
۸ پاسخ

وزنش خوبه نگران نباش عزیزم

وزنش نرماله نگران نباش

من بچه ۲۴ بودم بچه ۷۵۰گرم بود

چن هفته و چن روزی

نه وزنش نرماله به نظرم تو ماه شما بعدشم بچه توی شکم خیلی چاق باشه خطرناکه خدایی نکرده مادر یا بچه دیابت میگیرن

فک کنم خوب باشه عزیزم تو گهواره ک همین حدوداس

وزن دختر من ۱۳۰۰ بود تو هفته شما
بارم به دکترت بگو

خوبه. چرا زود سونو وزن رفتی!؟

سوال های مرتبط

مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی
مامان کوهیار 🤰 مامان کوهیار 🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد