خانمای با تجربه سونوم خوبه بنظرتون ؟

تصویر
۶ پاسخ

دکتر درویشی رفتی هزینه چقد شد؟

آره خوبه به نظرم

همه چیز عالیه

اوکیه سونوت وزن بچتم خوبه

ن اوکیه سنو گرافی

خوبه نرماله
ولی فکر میکنم آب دور جنینت زیاده

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 🤰 مامان کوهیار 🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی