۴ پاسخ

من بعد از هفت رو تاخیر حالت تهو استفراغ کمر درد دل درد سر دردامروز پریود شدم🥲

عب نداره خدا بزرگه

منم ماه اول اقدامم اینجوری بودم🙂

عزیزم بیشتر بهش فکر کنی خودتو درگیر کنی دیرتر جواب میگیری توکل کن به خدا امیدتو از دست نده🥺🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان آراز🫄👶آنا مامان آراز🫄👶آنا هفته پانزدهم بارداری
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قره قوروت مامان قره قوروت قصد بارداری